Klute-along!

Tenkte jeg skulle lage en liten klute-along. Så om noen vil være med å strikke kluter sammen med meg, så værsågod 🙂 Legger ut link til en oppskrift hver tirsdag hele 2014. Gratis mønster alle sammen, noen kommer til å være på norsk, noen på engelsk. En klut i uka er overkommelig for min del.

Dette er en åpen knitalong, altså ingen krav til at man må strikke alle, jeg er en sånn som gjerne hopper av alonger om det blir for stramt, så jeg liker at det er litt uformelt.

Så – første klut er en hjerteklut med engelsk oppskrift. Jeg har starta nå nettopp, med et nøste rødt Sumatra og pinner nr fire. Her er oppskrifta!

http://krisknits.blogspot.no/2008/01/valentine-surprise.html

5 thoughts on “Klute-along!

  1. Nå bryter jeg allerede nyttårsforsettet mitt om å gjøre ferdig minst to ting før jeg begynner på noe nytt. Har aldri strikket kluter før så jeg har lyst til å bli med.

  2. Hei – tror jeg prøver å henge meg på her jeg også – jeg greier nok ikke en i uka, men en i måneden må i allefall være målet 🙂 Er ferdig med denne ukens klut, og har kjøpt mere garn til neste ukes prosjekt – gleder meg, dette blir artig! 🙂

Legg igjen en kommentar

