hyttetur

Jeg og min  kjære hadde en herlig helg på hytta, strålende høstvær. Gleder meg bare enda mer til lenger ut på høsten når fargene i naturen blir med intense.

Regnbuen over høstfjellene.

 Flotte skyer og flott lys.

 Liquid silver.

 Ett enslig rødt tre.

Og der va ho mor sjøl, ja!

 Huskyen Pepsi er aldri i ro – umuli å ta bilde av!

One thought on “hyttetur

  1. Fantastiske høstbilder, jeg elsker høsten og savner nord Norge! Her i skogen vår har vi det fantastisk, men ikke noe er som fjellet! Takk for hilsen i bloggen min. Ha en strålandes dag videre.

Legg igjen en kommentar

