Knit-along…

Har strikka litt og spunnet litt siden sist:

Først disse vottene, som er del to av knitalongen Year of Sock Stash…

Vottene heter Celtic Moonrise Mittens
Mønsteret er gratis å laste ned fra Ravelry for de som er medlem der.

Så meldte jeg meg inn i gruppa Ullstund på Ravelry. Der er det også en KAL – hvor vi skal strikke Ullstundlua

Sånn ser lua mi ut! 
Og uff…jeg hadde hadde visst sneket meg med på bildet jeg og, totalt usminka på en mandags formiddag… 😦
Jeg har brukt hjemmespunnet garn, i blanding av ull og alpakka… fikk denne fiberen i en swap på forumet Spinnerens Hjem, hvor jeg bytta med BirtheP, som driver den danske nettbutikken garngalleriet.

One thought on “Knit-along…

  1. Så fina verk du har gjort. Den celtiska flätan tycker jag så mycket om, men hjälp vilket pillande med hjälpstickor och tungan rätt i mun. Svårt för en förvirrad själ som mig ..

Legg igjen en kommentar

